Whoops! I don't care.

I don't know what I want but I know how to get it.

Gotta keep on rockin', someday gonna make it to the top

Hej!
 
Idag regnar det och jag spenderar min dyrbara tid med att se på SM-veckan samt med att nätshoppa lite. Som den uppmärksamme läsaren vet så gick ett par av mina älsklingsjeans vidare till jeanshimmeln för någon månad sedan och idag har jag sökt efter en efterträdare. Sökandet gick förvånandsvärt bra, vilket innebär att ett nytt par (samt två t-shirts och en skjorta) nu är på resa hem till mig. 
 
Gårdagen var lördag och det en väldigt trevlig sådan med god grillad middag följd av en omgång Monopol. Var tyvärr först att gå i konkurs så det var inte fantastiskt men får erkänna att det ändå var ganska kul, hihi. Ikväll blir det ingen revansch eftersom en del av sällskapet vill se fotbollsfinalen och resten av oss vill se den nya historiska teveserien som börjar på SVT1 ikväll. Jag återkommer om huruvida det var något värt att se på. 
 
Nu ska jag se på EM i friidrott, fortsatt trevlig dag! /M
 
Kommentera inlägget här: