Whoops! I don't care.

I don't know what I want but I know how to get it.

Riding the underground, swimming in sweat

Hej!
 
Just nu sitter jag under ett parasoll i solen med datorn i knäet och solglasögonen på huvudet. Det går ingen större nöd på mig alltså, hehe. Idag har jag mest suttit i skuggan och kollat på resor men jag har också gjort lite nytta i form av ogräsrensning i rabatterna. Givetvis har poolen blivit välbesökt i hettan.
 
Igår hängde jag med pappa på jourfel i Oskarshamn vilket resulterade i sushi och att jag kunde fånga en mängd nya pokémon! Lyckan är total, hehe. Det är tur att jag inte nördar ner mig i saker. Ikväll blir det kanske också en promenad för att fånga monster, jag kan säkert lura med mig någon som vill promenera i den härliga kvällstemperaturen! 
 
Morgondagen ska spenderas i stan, jag håller tummarna för att vädret inte blir riktigt lika vackert som idag då jag helst inte vill förvandlas till en pöl av smält människa... Jaja, det ordnar sig nog. Nu ska jag se till att äta något, fortsatt trevlig kväll! /M
 
Kommentera inlägget här: