Whoops! I don't care.

I don't know what I want but I know how to get it.

That's me in the spotlight

Hej!
 
Jag är hemskt medveten om att detta är första gången jag skriver denna månaden, jag åkte visst på en typ av ofrivilligt (och med det menar jag ytterst frivilligt) blogguppehåll. Jag har i alla fall haft massa saker för mig så det finns en anledning till det och dessutom är det lika bra att säga att uppdateringen med största sannolikhet kommer vara stapplande nu framöver. Jag kommer eventuellt fokusera mer på bilder och korta inlägg, jag har inte bestämt mig riktigt ännu.
 
Sen sist har jag först och främst firat mamma på hennes födelsedag, lagt golv i lägenheten, ätit sushi, sett på fotboll, spelat Finans, badat i poolen, sett på Huset Fullt samt slutligen inte att förglömma faktumet att jag vid 21 års ålder åkt på vattkoppor. Mamma kallar mig för Pricken och min nya bästa vän heter potatismjöl, så roligt har jag det. Kliandet har dock börjat gå ner så börjar äntligen bli människa igen, tjoho! 
 
Nu ska jag dock avsluta detta inlägg, på återseende! /M 
 
 
 
Kommentera inlägget här: